Följ oss

fredag 3 maj 2013

Bokmalar?

Fredag igen? Vad händer egentligen under veckan? Jag tycker att tiden bara svischar förbi! Idag har jag verkligen utmanat mig själv. Inte så mycket att jag har gjort kort utan mer att jag använt så starka färger. Jag är varken gul eller orange. Den här gången visar jag två kort där jag använt en gammal boksida för att stansa ut ett motiv. För det första kortet har jag använt en "die". Om du inte har just en fjärilsdie så är det väldigt enkelt att göra en egen. Det har jag gjort för det andra kortet. Båda korten kan dekoreras mer med både blommor, bling och band.




Den här mallen är gjord på "fri hand" och du får gärna kopiera den.


Ha en fantastisk helg! Hoppas solen skiner på dig!

It is Friday again! Where are the weeks disappearing? I find it hard to follow. Today, I have made two cards, which is not that surprising. However, the choice of colours is more unexpected. Yellow and orange have never been my favourite colours. But it is never too late to change, or? Feel free to use the butterfly template!

Have  a nice weekend!

DT Nina




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar